INFORMACIJE POTROŠAČIMA
Prava Potrošača

- 2 godine – imate pravo na popravku i zamenu robe iako nemate garantni list (reklamacija), ukoliko ste ispunili obaveze potrošača koje se odnose na rukovanje robom

- 14 dana - imate pravo da vratite proizvod bez obrazloženja razloga vraćanja

- 8 dana – rok u kome prodavac mora da odgovori na reklamaciju u pisanom ili elektronskom obliku.

- 15 dana – rok za rešavanje reklamacije od trenutka dobijanja odluke o načinu rešavanja (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana)

- izbor načina rešavanja reklamacije kada je razlog reklamacije nesaobraznost: do 6 meseci od dana isporuke opravka, zamena ili povraćaj novca; do 2 godine opravka ili zamena

- reklamiranje proizvoda direktnim slanjem u ovlašćeni servis bez posredovanja prodavca

Obaveze Potrošača

1. Da se pridržava priloženog uputstva za upotrebu i pravilnika o upotrebi.

2. Da se pridržava eksploatacije opreme u skladu sa priloženim uputstvom za upotrebu, navedenim u pripadajućoj tehničkoj dokumentaciji.

3. Da obezbedi odgovarajuće uslove u kojima će proizvod biti smešten ( temperatura vazduha, relativna vlažnost vazduha, zaštita od direktnog sunčevog zračenja – osim ako proizvod nije isključivo namenjen za specijalnu upotrebu u nestandardnim vankućnim uslovima, zaštita od prašine - osim ako proizvod nije isključivo namenjen za specijalnu upotrebu u nestandardnim vankućnim uslovima, zaštita od kondenzacije – osim za proizvode koji su namenjeni za korišćenje u vodi/tečnosti ili uz upotrebu vode/tečnosti, zaštita od raznih vrsta elektromagnetnih zračenja – za elektronske / električne uređaje).

4. Da obezbedi stabilan izvor mrežnog napajanja za proizvode za koje je to potrebno.

5. Da obezbedi uzemljenu elektroinstalaciju za proizvode za koje je to potrebno.

6. Da po mogućstvu sačuva i dostavi priloženu tehničku dokumentaciju u toku trajanja reklamacionog roka.

7. Da instalaciju/servis poveri isključivo ovlašćenim licima kao i da pazi da ne ošteti kontrolnu nalepnicu proizvoda koji je poseduju.

8. Da reklamaciju uloži u pisanom ili elektronskom obliku.

9. Da u slučaju odustajanja od kupovine proizvoda, pre isteka roka za za slanje proizvoda dostavi prodavcu popunjen obrazac za odustajanje.

10. Ukoliko nije naznačeno suprotno, proizvod nije namenjen deci i strogo vodite računa da deca ne koriste proizvod. Vodite računa o tome da pakovanje i svi elementi pakovanja nisu igračka i da je strogo zabranjeno dovoditi decu u kontakt sa elementima pakovanja koja mogu sadržati karton, papir, rastegljivu foliju, plastične elemente, eksere, drvene elemente i ostale elemente koji mogu naneti ozbiljne povrede.

Slučajevi i način rešavanja

DOBIO SAM PAKET KOJI NISAM PORUČIO (TROŠKOVE VRAĆANJA PAKETA SNOSI SVE ZA KUĆU DOO) ROK ISTIČE ZA : 2 DANA

Ukoliko odmah po prijemu paketa utvrdite da ste paket dobili greškom ili da Vam je poslat pogrešan proizvod (na osnovu izgleda, šifre ili proizvod želite da zamenite za drugi), molimo Vas da takav paket ne otvarate i da ne cepate sigurnosnu nalepnicu jer samo paket sa neoštećenom nalepnicom možete bezuslovno odmah zameniti ili vratiti. Obavezno prijavite reklamaciju http://www.szk.co.rs. Kontakt telefon Sve za kuću DOO: 011 30 47 821

 

OTVORIO SAM PAKET I PROIZVOD JE FIZIČKI OŠTEĆEN / AMBALAŽA U KOJOJ JE STIGAO PAKET JE OŠTEĆENA (TROŠKOVE VRAĆANJA PAKETA SNOSI KURIRSKA SLUŽBA) ROK ISTIČE ZA : 12 do 24 ČASA

Ukoliko, po prijemu paketa, utvrdite da je ambalaža i/ili saržaj oštećen, molimo Vas da, u roku od 12 do 24 časa po prijemu, pozovete kurirsku službu Bex Express telefon 011 6555 897 kako bi kurir uradio zapisnik o oštećenju i preuzeo paket za zamenu. Obavezno prijavite reklamaciju i preduzeću Sve za kuću doo http://www.szk.co.rs. Poželjno je da reklamacija sadrži fotografije oštećenog paketa/proizvoda.

 

ŽELIM DA VRATIM PROIZVOD JER NISAM ZADOVOLJAN (TROŠKOVE VRAĆANJA PAKETA SNOSI POŠILJALAC) ROK ISTIČE ZA 15 DANA

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, u roku od 15 dana od dana prijema paketa, proizvod možete vratiti ili zameniti za drugi. Obavezno prijavite reklamaciju http://www.szk.co.rs. Neophodno je da vratite kompletan proizvod sa svim pripadajućim elementima (proizvod, kompletna dokumentacija, kutija, zaštitni elementi…). Proizvod mora biti očišćen od tragova korišćenja i BEZ FIZIČKIH OŠTEĆENJA. Sve za kuću doo ne prihvata odgovornost za proizvode koji su fizički oštećeni ili oštećeni nenemenskom i/ili nestručnom upotrebom.

 

PROIZVOD KOJI SAM KUPIO JE NEISPRAVAN / NIJE SAOBRAZAN KARAKTERISTIKAMA I OPISU KOJI SU NAVEDENI NA SAJTU WWW.SVEZAKUCU.RS (TROŠKOVE VRAĆANJA PAKETA SNOSI SVE ZA KUĆU DOO) ROK ISTIČE ZA 2 GODINE

Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan ili nije saobrazan sa karakteristikama i opisu koji su navedeni na sajtu prodavca, obavezno je potrebno da uložite reklamaciju u pisanom ili elektronskom obliku popunjavanjem obrasca na http://www.szk.co.rs ili slanjem pisma/faksa na našu adresu (Rableova 24 11000 Beograd)/faks telefon (011 30 47 821). Reklamacija obavezno mora sadržati sledeće podatke: ime i prezime kupca, broj računa-otpremnice, broj kontakt telefona, detaljan opis razloga reklamacije, broj tekućeg računa kupca. Poželjno je da reklamacija sadrži fotografije oštećenog proizvoda. Prodavac je dužan da Vas u roku od 8 dana obavesti o statusu reklamacije, a u roku od 15 dana, od trenutka prijema odluke o načinu rešavanja, da reši reklamaciju (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana). Načini za rešavanje reklamacije mogu biti: do 6 meseci od dana isporuke - opravka, zamena ili povraćaj novca; do 2 godine - opravka ili zamena.

IZJAVA PRODAVCA

Sve reklamacije na proizvode koji su poslati na adresu Sve za kuću doo, biće rešene u najkraćem mogućem roku a najkasnije u zakonski predvidjenim okvirima. Sve za kuću doo nema uvid u reklamacije za proizvode poslate direktno ovlašćenim servisima od strane kupca. Ovlašćeni servisi poseduju sopstvena pravila navedena na garantnom listu. Ukoliko imate problema sa servisom molimo Vas da nas kontaktirate, kako bismo pokušali da steknemo uvid u nastali problem i mogućnost rešavanja.

 

U slučaju potrebe za povraćajem novca kupcu, on se vrši isključivo na tekući račun koji je kupac dostavio u pisanom ili elektronskom zahtevu za reklamacijom.

 

Sve za kuću doo je u Agenciji za privredne registre, registrovano sa pretežnom šifom delatnosti 4791 – Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta i po zakonu je oslobodjeno izdavanja fiskalnog računa. Neohodno je da sačuvate račun radi ostvarivanja prava garancije i reklamacije. Sve za kuću DOO snosi troškove dostave isključivo pod uslovima koji su prethodno navedeni.Ukoliko pošaljete paket koji ne ispunjava navedene uslove, zadržavamo pravo da odbijemo prijem paketa.