INFORMACIJE POTROŠAČIMA - COVID-19 - PROMENJENI USLOVI
Najčešća pitanja i odgovori vezana za naručivanje i isporuke za vreme vanrednog stanja izazvanog COVID-19 virusom. SveZaKucu.rs nastavlja poslovanje ali isporuke paketa mogu biti duže nego uobičajeno

poslednja promena uslova 03 april 2020

1. Da li mogu da naručim? Da li će SveZaKucu.rs da isporuči paket?
Da, poslovanje SveZaKucu.rs se nastavlja i paketi se isporučuju, rokovi isporuke mogu biti produženi bez prethodne najave. Niz otežavajućih okolnosti utiče na rokove isporuke, trenutno je 7 radnih dana podrazumevani rok, ipak i taj rok može biti duži. Prilikom pravljenja narudžbenice nemojte ostavljati adresu isporuke poslovnih zgrada koje su zatvorene ili koje su pod karantinskom zaštitom. Naporno radimo sa našim poslovnim partnerima da obezbedimo dovoljnu količinu proizvoda za sve narudžbenice, kao i da proizvodi koji su neophodni za sanitaciju prostora, pripremu hrane, spavanje i slične namene, koje u ovom trenutku imaju značaja u borbi protiva virusa, imaju prioritet u slanju i isporuci. Kurirske službe zadržavaju pravo da ograniče broj paketa na prijemu, pa se paketi po redosledu pravljenja narudžbenica postavljaju u red za predaju službi za isporuku, što predstavlja glavni i nepredvidivi razlog za kašnjenje sa isporukom.



2. Koji je status moje narudžbenice?
Možete pratiti status vaše narudžbenice na korisničkoj strani, u ovom trenutku preporučujemo da ne menjate sadržaj narudžbenice dodavanjem proizvoda. Ukoliko pored postojećeg proizvoda koji ste poručili želite još neki proizvod molimo vas da napravite dodatnu narudžbenicu. Tako vaš paket neće izgubiti redosled za slanje. Zadržavamo pravo da narudžbenice koje sadrže više različitih proizvoda isporučimo iz delova i različitim danima, platićete samo jedne troškove dostave. Pre isporuke, kurir će Vas pozvati telefonom da najavi isporuku, ukoliko se ne javite na poziv kurira, paket neće biti isporučen, dalja isporuka paketa može biti produžena za 2 do 3 radna dana.



3. Da li i dalje mogu da vratim proizvod ili uložim reklamaciju?
Da. Naša standardna procedura za povrat proizvoda i reklamacije je nepromenjena i sve detalje možete pronaći na našem sajtu tehničke podrške kupcima na www.szk.co.rs



4. Da li je moguće smanjiti kontakt sa kurirom prilikom prijema paketa?
Da. Naši partneri iz kurirskih službi sprovode sve zaštitne mere prilikom isporuke paketa, preporučujemo da prilikom pravljenja narudžbenice odaberete plaćanje karticom.



5. Da li mogu da lično preuzmem paket?
Ne. Lično preuzimanje paketa nije moguće



6. Da li i dalje isporučujete velike gabaritne pakete?
Da. Gabaritni paketi se redovno isporučuju, zbog posebnih logističkih zahteva dodatna kašnjenja su moguća.